Retourneren & Annuleren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt uiteraard een product retourneren. Laat ons dit dan weten binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen via info@natuuraura.nl. Om te kunnen retourneren, moet het product ongeopend zijn en in dezelfde conditie als bij ontvangst; ongebruikt en in originele verpakking.
Na ontvangst zullen wij het bedrag van het geretourneerde product zo snel mogelijk terugbetalen.
Je kunt uiteraard een product retourneren. Laat ons dit dan weten binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen via info@natuuraura.nl. Om te kunnen retourneren, moet het product ongeopend zijn en in dezelfde conditie als bij ontvangst; ongebruikt en in originele verpakking.
Na ontvangst zullen wij het bedrag van het geretourneerde product zo snel mogelijk terugbetalen.
Hoeveel dagen bedenktijd/tijd om te annuleren heb ik?
Je hebt het recht jouw bestelling te annuleren tot het pakket wordt verzonden. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren, omdat het pakketje al op de post is gezet. Je moet het dan retourneren.
Je hebt het recht jouw bestelling te annuleren tot het pakket wordt verzonden. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren, omdat het pakketje al op de post is gezet. Je moet het dan retourneren.
Moet ik geld betalen als ik wil retourneren of annuleren?
Nee! Deze kosten zijn volledig gratis en aan ons. Het enige wat je moet doen is contact opnemen met ons via onze klantenservice om een retourlabel te ontvangen.
Binnen hoeveel dagen moet ik het product retour sturen?
Volgens onze voorwaarden dien je het product naar aanmelding voor retour binnen 14 dagen retour te sturen. Na ontvangst van retour door ons ontvang je binnen 3 werkdagen het inkoopbedrag op je rekening.
Kan ik mijn product ruilen?
Dit is helaas niet mogelijk. Hiervoor raden we aan om het product binnen 14 dagen retour te sturen, zodat je alle kosten terugkrijgt waarna je het gewenste product kunt bestellen.