Levertijd & Bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
ls je een bestelling plaatst voor 15:00, sturen we jouw bestelling dezelfde dag nog op. Meestal ontvang je het product dan ook de volgende dag (levering binnen 1 werkdag).
Bestellingen na 15:00 worden de volgende dag opgestuurd. Dit betekent dat het product de dag erna wordt afgeleverd (levertijd van 2 werkdagen dus).

Uitzondering
In drukke periodes en feestdagen kan er hiervan afgeweken worden, door drukte van onze vervoerder. Ook bij een zaterdag bestelling wordt het pakketje niet op zondag afgeleverd, maar op de maandag, omdat er naar werkdagen wordt gekeken. Zondag valt hier niet onder.

Waarom is mijn pakketje (nog) niet aangekomen?
Soms kan er door de drukte bij de vervoerder sprake zijn van een vertraging van 1/2 werkdagen. Het pakketje kan gevolgd worden via het track & trace linkje dat wordt bijgevoegd in de mail dat je ontvangt.

Duurt het toch langer dan 1/2 werkdagen of merk je iets bijzonders op? Dan vragen we je om contact met ons op te nemen. Hiervoor kun je ons mailen op info@natuuraura.nl of bellen op +****.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling volgen via de website van betreffende vervoerder. 

Geen mail ontvangen met een link van de vervoerder? Dan vragen we je om contact met ons op te nemen via info@natuuraura.nl of ons te bellen op ****.

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
Dat kan! In het bestelproces kan je na het invoeren van je gegevens bij de bezorgopties aangeven dat je je bestelling graag in de avond ontvangt. Je pakket wordt dan bezorgd tussen 17:30 en 22:00.  Het is helaas niet mogelijk om te wisselen van vervoerder.  

Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Dit is zeker mogelijk, maar helaas niet mogelijk via onze check-out pagina. Hiervoor verzoeken we je om contact op te nemen met ons, zodat wij dit in onze planning kunnen aanpassen en ervoor zorgen dat het pakket op gewenste leverdatum wordt afgeleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd. Dit kun je volgen via de track & trace link die we je hebben gestuurd via de mail.

Toch nog iets onduidelijk of problemen met de zending? Dan vragen we je om contact op te nemen met ons: info@natuuraura.nl of via +****.